Z Home Office zpátky
do kanceláří a co nás čeká?

Zveme vás na on-line konferenci

Nacházíme se v jedinečné situaci, která nabízí příležitosti k přehodnocení způsobu, jakým spolupracujeme. Stane se home office novým standardem? Jak bude vypadat chytrá kancelář? Proč budou technologie klíčové pro vykonávání práce odkudkoliv? Jak na hybridní model spolupráce? Jaké nové trendy lze očekávat a co lidé opravdu chtějí? Jaké dovednosti lidé získali díky home office a jaké budou potřebovat po návratu do kanceláří? Jaké jsou hlavní výzvy leadershipu? Co znamená pracovní prostor jako zážitek? Nejen na tyto otázka nám odpoví pozvaní hosté.

Užitečné informace

Registrujte se…

Poskytneme vám záznam z akce.

9 zajímavých odborníků

 

Prezentující 

Praktické PŘÍKLADY

Tomáš Talaš

Head of Employees Services, Komerční banka
V Komerční bance vede oddělení Zaměstnanecké služby, kde má na starosti mimo jiné pracovní prostřední včetně zasedacích místností, implementace Smart Office (práce na dálku + práce na dálku + systém rotace) nejen na centrále banky, ale i v distribuční síti. Dále implementuje nový program Corpporate Wellbeing (vytvářet podmínky, ve kterých zaměstnanci mohou plně využívat svůj potenciál a žít svůj život naplno).

Martina Suchomelová

Employee Experience Director v Avastu
Martina má více než 18-ti letou zkušenost v obasti HR z firem jako jsou Accenture, GE Real Estate, nebo HSBC Banka. Ve své nynější roli nese zodpovědnost za vytváření skvělé "zaměstnanecké zkušenosti" pro více než 2000 zaměstnanců Avastu na celém světě. Mezi jeji hlavni ukoly spada propojeni prace zamestnancu s vizi spolecnosti, jejiho brandu, kultury a iniciativ spojenych se zvysovanim spokojenosti externich zakazniku. Mezi jeji soucasne projekty patri “Future of Work” concept, zurocujici zkusenosti z pandemie koronaviru pri implementaci hybridniho pracovniho prostredi.

LIDÉ

Jana Špačková

Founding partner Flexjobs Consulting
Společně s Flexjobs týmem přináší do českého i mezinárodního prostředí unikátní metodiku pro vedení lidí na dálku a nastavení flexibility v organizacích.

Jan Dolejš

Lektor digitálních dovedností, Digiskills
Pod hlavičkou společnosti Digiskills připravuje vzdělávací programy a zavádění digitálních technologií do největších českých firem. Spolupracuje s firmami jako ŠKODA AUTO, ČSOB, SUEZ, innogy, GasNet a další. Sám je nadšencem do osobního rozvoje a moderních technologií. Věří, že pokud se technologie používají správně, mohou ušetřit mnoho času a zlepšit kvalitu života.

PROSTORY

Apolena Weissová

workplace konzultantka, CAPEXUS
Ve společnosti CAPEXUS vede oddělení Workplace Consultancy a má dlouholeté zkušenosti z nemovitostního trhu. Jako konzultantka pracuje s klientem, aby pochopila nejen obchodní potřeby a cíle, ale také procesy a projektový management. Zpracovává plán řízení změn, jak implementovat nové principy pracoviště ve společnosti, jelikož kancelář dnes zdaleka neznamená jen samotný fyzický prostor.

Roman Karpenko

Strategic Account Manager, Steelcase
Roman pracuje s korporátní klienty Steelcase na mezinárodních projektech v EMEA. Společně s tymem architektu, designeru a produktových specialistu vytvářejí inspirativní a funkční kanceláře budoucnosti. „Ve Steelcase se řídíme designem zaměřeným na člověk – tzv. Human Centered Design. Nasloucháme potřebám naších klientu, společně tvoříme a realizujme fantastické projekty po celém světě“.

TECHNOLOGIE

Vladimír Hruban

Product Manager for Modern Work, Microsoft
Vladimír je produktovým manažerem pro oblast Modern Work, Security & BizApps ve společnosti Microsoft. Stará se o oblast produktivity a spolupráce a hybridní práce pomocí moderních nástrojů v rámci technologií Microsoft 365 a Dynamics 365 a je propagátorem digitální transformace.

Radek Hadraba

Head of Video Collaboration, Logitech
V oboru ICT se pohybuje více jak 17 let a to zejména u velkých mezinárodních IT společností. Ve společnosti Logitech má na starost oblast videokonferenčních řešení, jak směrem k partnerům, tak koncovým zákazníkům. Ve své současné roli pracuje vzdáleně už od roku 2018 a je velkým propagátorem práce odkudkoliv a ambasadorem hybridní kanceláře, kterou testuje více jak 6 let.

Václav Petrželka

Territory Account Manager, Poly
Je zodpovědný za rozvoj obchodu v České Republice, na Slovensku a v Maďarsku. Jeho každodenní pracovní agendou je diskutovat a nalézat správné řešení komunikačních potřeb ve společnostech a organizacích napříč všemi segmenty trhu. Během jeho kariéry se naučil být partnerem v diskuzi nejen v oblasti UC, ale také v oblasti bezpečnosti IT a síťové infrastruktury.

Registrujte se…

po registraci obdržíte odkaz na celý záznam z online konference.

Kde jste se o konferenci dozvěděli?

Odesláním registračního formuláře souhlasíte se smluvními podmínkami akce.

Organizátor

Zákazníci

Partneři