Home office a vedení týmu na dálku: praktické rady
Kdy:
23. 4. 2020 od 10:00 do 11:00hod.
Kde:
Webinář online ZDARMA
Současná situace nás přesunula ze dne na den na home office. Máte s home office krátkou nebo vůbec žádnou zkušenost? Pojďme si společně vysvětlit, jak docílit toho, abychom mohli v týmu na dálku spolupracovat stejně nebo ještě lépe než v kancelářském prostředí. Nejen na tuto otázku Vám rádi odpovíme během online webináře.
Jana Špačková zakladatelka FLEXJOBS.cz se podělí o praktické zkušenosti, jak vést týmy na dálku.
Petr Rosol ze SoftwareOne představí oblíbenou komunikační platformu Microsoft Teams a Tomáš Kříž z Poly ukáže tipy a triky, jak si co nejlépe vybavit a navrhnout domácí kancelář. Webinářem Vás provede
Jiří Plátek, Workplace Design Specialista ze společnosti AVMEDIA a.s., který se specializuje na zážitkové inspirace.
Těšíme se na Vás.
Prezentující

Jana Špačková

Petr Rosol

jméno
8 ZARUČENÝCH TIPŮ, JAK VÉST LIDI NA HOMEOFFICE
-
Ověřte si, že máte spolehlivý internet a potřebné přístupy do aplikací.
-
Soustřeďte se na výkony. Ne na odpracovaný čas.
-
Buďte velmi konkrétní při zadávání strukturovaných cílů a nastavte si častější check pointy.
-
Extrovertnějším lidem zadávejte měřitelné cíle, které se nedají omluvit.
-
Aktivně propojujte vzdálené lidi s ostatními.
-
Dodávejte pocit jistoty, nabízejte více zpětné vazby, nebojte se chválit.
-
Pojmenujte si navzájem výstupy, aby je daný člověk rozeznal i bez vás.
-
Vždy mějte na paměti, že lidé na home office musí být disciplinovaní a mají proaktivně "reportovat" průběh práce.
ZDROJ: https://www.flexjobs.cz/co-je-to-flexibilita/
VIDEOKURZ ZDARMA:
Návod, jak zvládnout práci na dálku během opatření proti koronaviru - LMC